Předmětem tohoto projektu je zvýšit bezpečnost maloobchodní společnosti se současným zvýšením automatizace skladovacích procesů. Společnost tak v rámci tohoto projektu pořídila mimo komplexní bezpečnostní systém také nový inteligentní skladový modul do současného ERP systému Helios. Aby však mohl její sklad být považován za inteligentní bylo třeba pořídit systém RFID a čárových kódů, kdy vyskladnit a naskladnit zboží je pro zaměstnance již velmi jednoduché s automatickým propisem do ERP. Dle aktuálního stavu zboží na skladě se také vytváří automatické objednávky a vysílají se autonomní vysokozdvižné vozíky do skladu, aby dovezli zboží přímo do prodejny. Při orientaci využívají VZV systém RFID kódů v regálech a také v podlaze. VZV komunikuje se samotným ERP systémem a ví tak kde se které zboží nachází, v jakém počtu a ví kam jej má dovézt. Společnosti tento projekt vyřešil problém s nedostatkem pracovníku ve skladu a také snížil náklady na skladování. Současně se společnost nepotýká již s datovými úniky a snížil se jí také počet fyzických krádeží.
Rozpočet | 3 409 663 Kč |
Celková dotace: | 1 193 382 Kč |
Doba realizace: | 15.6.2018 - 31.12.2019 |
Středně velká (více než 50 zaměstnanců) maloobchodní firma prodávající obuv. Firma má 5 poboček v ČR, skladovací prostory v krajském městě a provozuje e-shop, který chce více propojit s informačním systémem. Projekt má za cíl digitalizovat podnikovou agendu a propojit jednotlivé pobočky novým informačním systémem. Spolu s propojením též plánuje vylepšit své skladovací procesy aby optimalizovala rychlost distribuce zboží. Firma se též často potýká s krádežemi na jednotlivých pobočkách a jednou se stala obětí kybertetického útoku.